mineta

mineta

mineta

بلیط اتوبوس

در زمان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می توانید مدل اتوبوس و قیمت را ببینید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. بعضی از اتوبوس ها طرح های تشویقی مثل ناهار و شام رایگان یا اینترنت بی سیم رایگان دارند که درلیست مشخص کرده‌ایم. لازم‌ به ذکراست که با خرید اینترنتی 7 بلیط اتوبوس همسفر از مِستربلیط و نگهداری آن ها می توانید به دفتر همسفر مراجعه کنید و یک بلیط رایگان اتوبوس بگیرید.

برای خرید بلیط اتوبوس میتوانید در همین صفحه شهر مبدا و مقصد خود را وارد کنید. تاریخ مدنظر و تعداد افراد را انتخاب کرده و سپس از بین لیست گزینه‌های موجود برای رزرو بلیط اتوبوس، یکی را انتخاب کرده و پس از درج مشخصات، به مرحله پرداخت و صدور بلیط منتقل میشوید.

از مهم ترین ویژگی ها و مزایایی که خرید اینترنتی بلیط اتوبوس برای مسافران بوجود می آورد این است که آنها قادر خواهند بود صندلی خود را موقع خرید انتخاب کنند و اگر زودتر اقدام به رزرو و خرید بلیط اتوبوس خود کرده باشند، می توانند بهترین صندلی ها را با توجه به سلیقه و میل خود پیدا کنند. علاوه بر تخفیف ها و آفرهای ویژه ای که با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می توانید از آن ها استفاده کنید، مستربلیط یک آژانس مسافرتی پرتابل در دستگاه تلفن همراه شما خواهد بود.

 منبع:mrbili


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۳:۱۹ | نویسنده : mineta | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.