mineta

mineta

mineta

بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما

تیک بان سایت مجاز فروش بلیط هواپیما
شرکت تیک بان همکاری با نزدیک به 900 ایرلاین در ایران و سرتاسر جهان، همکاری مستقیم با هتل ها در مقاصد مختلف ایران و خارج از کشور و همکاری با تمام شرکت های ریلی ایران را در کارنامه خود دارد؛ به این طریق تیک بان قادر است بهترین قیمت ها را در هر لحظه در اختیار مسافران قرار داده و به کاربران امکان مقایسه ی خطوط هوایی و قطار را برای انتخاب بهترین گزینه دهد. به این طریق تیک بان تجربه ای شیرین از سفری به یادماندنی را برای شما ایجاد می کند.

تیک بان سایت مجاز فروش بلیط هواپیما از طرف سازمان هواپیمایی می باشد. همچنین این شرکت دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تور گردانان ایران و نماد دو ستاره‌ی اعتماد الکترونیک نیز هست.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما
یکی از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما این است که مسافران مانند گذشته دیگر نیاز نیست برای خرید بلیط به آژانس ها مراجعه کنند و از منزل و یا هر نقطه ی دیگر چه در ایران و یا خارج از کشور قادر خواهند بود خرید بلیط را به سرعت و در 24 ساعت شبانه روز انجام دهند. از مزایای دیگر خرید آنلاین بلیط هواپیما پایین بودن قیمت ها نسبت به خرید حضوری از آژانس ها است که این به دلیل ایجاد بازار رقابتی در این حوزه است.

شرکت تیک بان به دلیل داشتن همکاری مستقیم با اکثر ایرلاین ها و شرکت های ریلی خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار را با ایجاد یک سبد متنوع برای مسافران فراهم کرده است.همچنین این شرکت با معتبرترین چارتر کننده ها قرارداد داشته و امکان خرید بلیط هواپیما حتی ارزان تر از خود ایرلاین را برای مسافران فراهم کرده، با ایجاد تنوع گسترده ای از بلیط های چارتری و سیستمی دست مسافران را در انتخاب زمان و قیمت بلیط باز گذاشته است.

منبع:tikban


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۷:۵۴ | نویسنده : mineta | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.