mineta

mineta

mineta

با فلایتیو، سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار آشنا شوید

در فلایتیو می­ توان جاذبه­ های هیجان­ انگیز و جالب گردشگری کشورها و شهرهای مختلف دنیا را دید.

در فلایتیو می ­توان برای هر گونه سوالی درباره سفر به آسانی پاسخی کامل پیدا کرد.

فلایتیو می­ خواهد بزرگترین سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار و هتل در ایران و خاورمیانه باشد، این هدف چندان دور از ذهن و دست نیافتنی نیست، مجموعه همکاران فلایتیو و مشتریان این قابلیت را دارند که فلایتیو را در مدت زمانی کمتر از آنچه انتظار می­رود به این هدف برسانند.

فلایتیو تصمیم دارد به زودی به مرجع کاملی برای راهنمای سفر و هر آنچه که مربوط به سفر می ­شود، تبدیل بشود. همکاران فعال در بخش تولید محتوا این فرایند را به سرعت به سرانجام خواهند رساند. به گونه ­ای که تمام نیازهای کلیدی کاربران سامانه را برای دانستنی­ های سفر پاسخگو باشند.

افراد جامعه ما مدت ­هاست مانند کشورهای پیشرفته دنیا، استفاده از اینترنت را برای رفع نیازهای روزانه وارد زندگی روزمره خود کرده ­اند، بنابراین طبیعی است که انتظار داشته باشند یک سامانه قدرتمند و معتبر خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما، قطار و هتل در داخل کشور به آن­ها خدمات مناسب و با کیفیت ارائه دهد، فلایتیو باور دارد که برای برآوردن این انتظار باید از تمام ظرفیت­ های خود استفاده کند تا پاسخ­گوی مشتریان و کاربران خود باشد، چرا که این حق طبیعی افراد است که از منزل یا محل کار، در طول مسیر رفت و آمد روزانه، هنگامی که به شدت درگیر کارهای روزانه خود هستند از طریق موبایل، تبلت یا کامپیوتر خود با استفاده از یک سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما، پروازها را مشاهده کنند، قیمت ­ها را بررسی و مقایسه کنند، بلیط را رزرو کنند یا خریداری کنند و البته درباره سفری که می­ خواهند بروند تمام اطلاعات لازم را کسب کنند و اگر سوالی داشتند از پاسخگویی یک تیم پشتیبانی 24 ساعته بهره ­مند باشند.

 منبع:dourparvaz


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰:۴۵ | نویسنده : mineta | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.