mineta

mineta

mineta

معرفی جاذبه های گردشگری طبس


افزایش گردشگرهای منطقه وتقاضا برای رزرو هتل، باعث بهبود و بالارفتن کیفیت هتل های طبس شده است و حتی می توان گفت با پیشرفت این شهر از لحاظ گردشگری، هتل های طبس شرایط مطلوبی برای اقامت مسافرها فراهم کرده اند و از این لحاظ نیازی به نگرانی راجع به رزرو هتل ارزان و با کیفیت در طبس نخواهید داشت.

جاذبه های گردشگری طبس:
باغ گلشن
در میان دو کویر نمک زار ایران، یکی از زیباترین باغ های ایرانی که نمونه ای از طراحی چهارسبک باغ اصفهان است قرار گرفته. جالب است بدانید که این باغ یکی از کمیاب ترین باغ هایی است که نهری دائمی در آن جریان دارد. سرتا سر باغ را چمنزارها و آب و هوایی دلنواز فراگرفته است. استخرهای طبیعی و آبشارهای این باغ از شگفتی های طبیعت هستند که زیبایی وصف ناپذیر این باغ را به وجود آوردند. اگر تصمیم دارید که در نزدیکی این باغ اقامت داشته باشید، هتل دو ستاره بهمن می تواند انتخاب خوبی برای رزرو هتل در سفرتان به این شهر باشد.

باغ گلشن

کال جنی
دره اسرار آمیزی که با افسانه جن و پری ها گره خورده، یکی از جاذبه های حیرت انگیز طبس به شمار می رود. این دره که در ۳۵ کیلومتری شهر طبس قرار گرفته یکی از رازآلودترین مناطقی است که می توانید در این شهر ببینید. بومیان منطقه، به دلیل صداهای وحشتناکی که از میان این دره شنیده می شود، معتقدند که اینجا محل زندگی ارواح و جن هاست و دلیل نامگذاری کال جنی نیز به همین موضوع باز می گردد. در دل دیواره های بلند دره، تونل ها و خانه های قدیمی وجود دارند که قدمت آن ها به دوره ساسانیان باز می گردد و زمانی محل زندگی زرتشتان منطقه بوده است.

کال جنی

رودخانه نمک طبس
یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین منظره های طبیعی طبس برای عکاسی و تماشای یک اثر فوق العاده از طبیعت، همین رودخانه نمک طبس است. بلورهای نمکی که در دل کویر منظره تماشایی به وجود آوردند که نظیرش را هر جایی نمی توان دید.

رودخانه نمک طبس

قلعه اسماعیلیان
قلعه اسماعیلیان که نامش قلعه طبس بوده است یکی از مستحکم ترین دژهای زمان اسماعیلیان است که با وجود فرسایش و زلزله بزرگ این شهر، امروزه بخش های زیادی از این قلعه همچنان پابرجا مانده است. اگر هتل نارنجستان طبس را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید، فاصله چندانی با این قلعه تاریخی نخواهید داشت، پیشنهاد می کنیم بازدید از این قلعه را از دست ندهید.

منبع:.eghamat24


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۲:۲۶:۰۱ | نویسنده : mineta | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.