mineta

mineta

mineta

بهترین پرینتر سه کاره لیزری اچ پی

پرینتر چندکاره لیزری hp m28w یک پرینتر با امکان چاپ مستقیم و به واسطه ی استفاده از وای فای است. این چاپگر امکانی را فراهم کرده است، که طی آن حتی می توانید، به طور مستقیم و به وسیله ی تلفن همراه خود، سند های مورد نظرتان را چاپ کنید.

برای این روش دو تکنولوژی سازگار وجود دارد:

HP Smart App سازگار با Apple AirPrint برای آیفون ها
و استفاده از HP Smart App نسخه اندروید برای گوشی های دارای این تکنولوژی
پرینتر چندکاره لیزری hp m28w امکان پرینت مستقیم با smart phone ها را دارد.

ساختار فیزیکی و توانایی های
پرینتر چندکاره اچ پی m28w یک چاپگر ارزان قیمت و مناسب برای کاربران کمم مصرف است. این پرینتر 5.4 کیلوگرمی که ابعادی برابر 360 و 264 و 197 میلی‌متر در زمان بسته بودن تمامی درب ها دارد، برای چاپ اولین برگ پس از روشن شدن، به چیزی حدود 8 ثانیه زمان احتیاج داشته و صفحات بعدی را با سرعت بیشتری چاپ می کند. این مدل از چاپکر های اچ پی توانایی چاپ 19 صفجه A4 در هر دقیقه را دارد.

 

سینی کاغذ پرینتر hp m28w تا 150 برگ ظرفیت دارد.

این محصول یک چاپگر چند کاره با multi function است. این دستگاه سه کاره، در بخش بالای خود، یک واحد اسکن صفحه تخت داشته، که علاوه بر انجام این وظیفه، به انجام دستورات کپی نیز کمک می کند.

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟
چناچه به دنبال یک دستگاه جمع و جور و کوچک، برای دفتر کار یا منزل خود هستید، که علاوه بر چاپ معمولی متون سیاه سفید امکانات دیگری نیز داشته باشد، ولی چاپ دو رو ، یا امکان اتصال به کابل شبکه، برای شما از اهمیت خاصی برخوردار نیست این مدل از پرینتر سه کاره لیزری hp می تواند نیاز شما را بر طرف کنید.

صفحه کلید دستگاه چندکاره لیزری hp m28w

آیا این پرینتر ارزش خریدن را دارد؟
با اطمینان می گویم: ” بله ارزشش را دارد. “؛ پرینتر چندکاره لیزری hp m28w از قابلیت های بالایی برخوردار است. قیمت زیادی ندارد و به لطف سازگاری با دو مدل کارتریج لیزری قابل شارژ یعنی مدل های 44A و 48A ، هزینه ی زیادی برای خرید مواد مصرفی روی دست شما نخواهد گذاشت.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۵ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۶:۰۶ | نویسنده : mineta | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.