پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفتهاند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
برای رفاه شما زائران گرامی، امکان رزرو آنی اتاق ها و سوئیتهای زائرسرا (بدون طی کردن فرایند تاییدیه دستی سفارش) فراهم گردید.
قوانین رزرو آنی اتاق یا سوئیت: رزرو اتاق یا سوئیت برای هر تاریخی از 31 روز قبل بر روی سایت فعال می گردد و ساعت 18 روز قبل نیز سایت بسته میشود.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
اگر چه بیشتر شرکت های تولید کننده گوشی و تبلت از شیشه های گوریلاگلس استفاده می کنند، با این وجود باز هم به برچسب نیاز دارند. این محافظ ها برای لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. برچسب های
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
در جامعه امروز ایران دسترسی گسترده و آسان به اینترنت هر روز بیش از پیش قوت می گیرد، به طوری که ارائه خدمات آنلاین و فروش کالای آنلاین یکی از مهمترین عرصه های تجارت در ایران را تشکیل داده است.
در تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه جهان، سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار مدت هاست که وجود دارد، اکنون نیز زمان ورود ایران به این عرصه فرا رسیده است، چرا که استفاده گسترده از اینترنت، افراد جامعه را به سوی خرید آنلاین و استفاده از خدمات آنلاین سوق داده است. بنابراین فلایتیو به وجود آمد تا جای خالی یک سامانه قدرتمند آنلاین خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار را پر کند.
فلایتیو سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار، با تمام ایرلاین های داخلی و خارجی طرف قرار داد است و دارای تیم پشتیبانی 24 ساعته قوی است که می توانند در هر زمانی، سوالات مشتریان و خریداران را پاسخگو باشند و آنها را راهنمایی کنند.
فلایتیو بهترین قیمت پروازها را تضمین می کند و این موضوع با یک بررسی و جستجوی چند ثانیه ای در سامانه ثابت می شود.
در فلایتیو میتوان تمام پروازها و مسیرهای داخلی و خارجی را با قیمتهای دقیق و ایرلاینهای طرف قرارداد مشاهده کرد و پس از بررسی بلیط مورد نظر را رزرو یا خرید کرد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
خرید بلیط هواپیما را با تیک بان که یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما و انواع بلیط آنلاین هواپیما ست تجربه کنید. تیک بان بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیما در هر زمان. تیک بان تهیه بلیط را از 900 ایرلاین داخلی و خارجی برای شما راحت می کند. خرید بلیط هواپیما را با تیک بان که یک سایت معتبر رزرو اینترنتی انواع بلیط های هواپیماست تجربه کنید. تیک بان بهترین سایت برای خرید بلیط شماست در هر زمان. تیک بان تهیه بلیط را از 900 ایرلاین داخلی و خارجی برای شما راحت می کند. شما در تیک بان می توانید بلیط هواپیما ی مسیرهای مختلف هوایی را با هم مقایسه کنید. تیک بان رزرو اینترنتی بلیط شما را گارانتی می کند. ما بهترین قیمت بلیط هواپیما و چارتر را ارائه می دهیم. سامانه فروش بلیط تیک بان محصولی از شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ می باشد که امکان خرید بلیط چارتر و بلیط سیستمی هواپیما را میسر ساخته است.
بلیط هواپیما | خرید بلیط هواپیما | رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از سایت معتبر تیک بان
برای انجام یک سفر هوایی دغدغه های زیادی وجود دارد. یکی از این دغدغه ها خرید بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب، از شرکت مناسب و در زمان مناسب است. در این سفرها یا شما دقیقاً می دانید که چه پروازی میخواهید و یا نیاز دارید سفرها و پروازهایی به شما پیشنهاد شود؛ یا اینکه نیاز هست به شما مشاوره و کمک داده شود تا بتوانید جستجوهایتان را محدود کنید. سیستم آنلاین رزرواسیون بلیط شرکت تیک بان در سال 1395 راه اندازی شد؛ و هم اکنون به یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های خرید آنلاین بلیط در ایران تبدیل شده است و هرساله به صدها مسافر با ارائه سفری با کیفیت، آسان و مطمئن خدمات رسانی می کند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
خرید بلیط اتوبوس یکی از رایج ترین و ارزانترین انتخابها برای سفر است؛ چرا که برای هواپیما و قطار نیاز به فرودگاه و ریل است اما اتوبوس نیاز به زیر ساخت زیادی ندارد و قیمت بلیط اتوبوس بسیار ارزانتر است. از چند سال پیش اتوبوس های VIP شروع به کار کردند تا سختی سفر کمتر شود و به همین دلیل قیمت بلیط این اتوبوس ها گرانتر از اتوبوس های معمولی است. اتوبوس های VIP هم خودشان انواع مختلفی دارند اما بهترین آن ها توسط شرکت های مسافربری همسفر، رویال سفر ایرانیان و سیر و سفر استفاده می شود که می توانید از ِمستربلیط خریداری کنید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
چگونه یک تور با خرید بلیط هواپیما و خدمات مسافرتی مناسب پیدا کنیم؟
وقتی که بحث سفر و تور و خرید بلیط هواپیما ارزان ( بلیط هواپیما - بلیط قطار - بلیط اتوبوس ) میشود، پیدا کردن یک تور مناسب مهمترین دغدغه افراد میشود. فرقی هم ندارد که تجربه چندین سفر با تور را داشته یا اصلاً با تور سفر نکرده باشید، در هر بار سفر با تور، همیشه این سؤال را از خود میپرسید که آیا خدمات این آژانس مسافرتی معتبر است یا اینکه از افراد مجرب برای برگزاری مناسب تور استفاده میکند؟
چگونه یک تور با خرید بلیط و خدمات مسافرتی مناسب پیدا کنیم؟
این سؤال و نگرانی زمانی بیشتر میشود که شما قصد سفر خارجی را داشته باشید و از آنجا که هیچ آشنایی با یک کشور خارجی را ندارید، از این رو برای شما خیلی مهم است که از توری استفاده کنید که با ریزوبم کشور آشنا باشد و بهترین تجربه را برای شما به وجود بیاورد.
از این رو سفر کردن با یک توری که هیچ آشنایی از قبل با آن ندارید، در ابتدا با نگرانی همراه است که البته این نگرانی تا حدی هم طبیعی است؛ اما برای اینکه بتوانید کمی از نگرانی خود کاهش دهید، راهکارهایی وجود دارد به شما در پیدا کردن تور مناسب کمک میکند. به عبارتی دیگر، بیشتر این نگرانیها فقط به خاطر شناخت نداشتن به خدمات تور است.
در ادامه و در سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت ما قصد داریم تا به شما روشهای پیدا کردن تور مناسب را بیان کنیم؛ اما قبل از اینکه وارد این مسئله شویم، ابتدا بهتر است که بگوییم، چرا باید با یک تور سفر کنیم و به عبارتی دیگر سفر با یک خدمات آژانس مسافرتی چه مزیتهای را دارد و البته اینکه چه زمانی بهتر است که تور استفاده کنیم؟
بهترین زمان استفاده از یک تور
- شما هیچ شناخت از جاذبههای دیدنی شهر مقصد ندارید و نمیدانید که کجا باید بروید.
- بودجه کافی برای سفر کردن را نداشته باشید.
- قصد سفر به یک کشور خارجی را داشته باشید که مسلماً نمیتوان بدون خدمات تور آن را انجام داد.
- تنها یا با دوستان خود هستید؛ اما دوست ندارید که وقت خود را صرف کارهای غیرضروری کنید.
مزیتهای سفر کردن با تور
- با تمامی جاذبههای شهر مقصد آشنا میشوید. البته ممکن است که اگر شما هم به تنهایی سفر کنید، تمامی جاذبه ها را مشاهده کنید؛ اما از آنجا که لیدری وجود ندارد، امکان آشنا شدن برای شما خیلی کم است و صرفاً برای شما یک بازدید ساده خواهد بود.
- هزینه سفر خیلی کمتر تمام میشود.
- نیازی به مجوز برای بازدید از اماکن خاص را ندارید.
- در طول سفر امنیت خواهید داشت و اگر هم اتفاقی برایتان افتاد، تور تمامی مسئولیت را به عهده خواهد گرفت.
- شما بیمه خواهید بود.
- با روشهای مختلف سفر کردن به خصوص در تورهای جنگلی یا بیابانی آشنا خواهید شد.
چگونه یک تور با خرید بلیط و خدمات مسافرتی مناسب پیدا کنیم؟
اما چگونه یک تور با خرید بلیط و خدمات مسافرتی مناسب پیدا کنیم؟
- آیا آژانس مسافرتی تور است یا فقط بلیت میفروشد؟
تور فقط از طریق آژانس مسافرتی انجام میشود؛ اما هر آژانس مسافرتی چنین مجوزی را ندارد. برای همین، هنگامی که وارد یک آژانس مسافرتی میشوید، بررسی کنید که آیا چنین مکانی مجوز برگزاری تور را دارد یا خیر؟ برای خرید بلیط هواپیما ، قطار ، اتوبوس بعضی از آژانسها فقط بلیت قطار یا هواپیما میفروشند و اگر مجوز اجرای تور را داشته باشند، حتماً باید آن را در سردر مکان خود نصب کنند. در واقع این اولین نکتهای است که باید قبل از هر چیزی به آن دقت داشته باشید.
- از دوستان یا آشنایان سفری خود بپرسید
همه ما در بین دوستان یا آشنایان خود کسی را داریم که اهل سفر است و هر بار که سراغ او را میگیریم، یا به شهرهای داخل ایران سفر کرده یا با تور به یک کشور دیگر برای گشت و گذار رفته است. بهترین منبع برای تحقیق برای شما همین افراد هستند. آنها خدمات آژانسهای مسافرتی مختلف را بررسی کرده و به خوبی با آن آشنا هستند و از این رو میتوانند با توجه به هدف شما، بهترین گزینه را معرفی کنند.
- سابقه آژانسها را بررسی کنید
تمامی آژانسها سعی میکنند که در هنگام تبلیغ خدمات خود، بهترین تجربههای تور را هم نشان بدهند. هر چه سابقه آژانس در این زمینه بیشتر باشد، تجربههای زیادتری هم نشان خواهد داد. پس در ابتدا به بررسی تورهایی برگزار شده آن بپردازید و البته در خصوص سابقه خود آژانس، زمان فعالیت و نوع کارمندان آنجا هم تحقیق کنید. نکته مهمتر اینکه بعضی از آژانسها به اصطلاح آوازه دارند؛ اما خیلی خدمات مناسبی را ارائه نمیدهند.
- آیا نماد اطمینان گردشگری دارد یا خیر؟
اگر آژانس مسافرتی خود را از اینترنت پیدا کردهاید، به بررسی نماد اطمینان گردشگری T بپردازید. تمامی آژانسهای مسافرتی باید چنین نمادی را از سازمان میراث فرهنگی دریافت کرده باشند.
- در خصوص بیمه سؤال کنید؟
بیمه مهمترین مسئله در سفر است. تور موظف است که مسافران خود را از همان اول بیمه کند. در خصوص بیمه و چگونگی تحت پوشش قرار دادن آن سؤال کنید تا ببینید.
- چه نوع افرادی در تور وجود دارند؟
هر توری برای هر نوع قشری مناسب نیست. بعضی از تورها فقط برای جوانان تهیه شده و بعضی دیگر خانوادگی است. در واقع داشتن همسفری که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید، خیلی مهم است و اگر همسفرهای خود از قشر شما نباشند، سفر به کامتان زهر خواهد شد. پس برای پیدا کردن یک تور مناسب، حتماً در خصوص ویژگیهای افراد شرکت کننده سؤال کنید.
- از شرایط سفر بپرسید
اگر اهل سختی کشیدن و آدم هیجانی نیستید و به دنبال یک مکان آرام هستید، انتخاب تورهایی که در آنجا باید چند روز را در جنگل بخوابید یا از کوهی بالا بروید، به هیچ وجه توصیه نمیشود. برای انتخاب یک تور ابتدا روحیات خود را در نظر بگیرید و سپس شرایط سفر را بپرسید که آیا متناسب با اخلاق یا روحیه شما است یا خیر.
- اطلاعاتی در خصوص ثبت نام و کنسلی تور بپرسید
در واقع در ابتدا تمامی اطلاعات را شفاف از مسئول تور بپرسید. بیمه، شرایط ثبت نام، کنسلی، نوع اقامت و غیره و آن را با تورهای دیگر مقایسه کنید. این مقایسه به شما این اجازه را میدهد که بتوانید بهترین تور را انتخاب کنید. همچنین برنامه سفر را از مدیر تور خود بخواهید و آن را با دقت مطالعه کنید. در این برنامه دقیقاً تمامی خدمات به طور شفاف توضیح داده شده است.
توصیه برای مطالعه :
منبع : bgheimat
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
10 سؤال اصلی در خصوص نوشتن متن تبلیغاتی و آگهی رایگان که باید بدانید
در حوزه تبلیغات فعال هستید یا یک کسبوکار کوچک و غیر مرتبط دارید، فرقی ندارد؛ در هر
مورد اگر قصد نوشتن متن تبلیغاتی و تبلیغات رایگان برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود را دارید،
اصول و سؤالاتی وجود دارد که باید قبل از شروع آنها را از خودتان پرسیده و در نظر بگیرید.
متأسفانه بسیاری از افراد بدون هیچگونه برنامه ریزی و در نظر گرفتن المانها، شروع به نوشتن
متن تبلیغاتی میکنند و بعد از اینکه نتوانستند نتیجه مورد دلخواه خود را کسب کنند، روش
استفاده شده را بیهوده میدانند.
ما در این مقاله قصد داریم تا 10 سؤالی که هر شخصی قبل از نوشتن متن تبلیغاتی باید از خود بپرسد را بیان کنیم. در نظر گرفتن این سؤالات
و جواب آنها برای کسانی که در این حوزه فعال نیستند، بیشتر از همه باید مورد توجه قرار بگیرد. این تکنیک و سؤالات برای هر روش تبلیغاتی
مانند تلویزیون، بنر، سایتهای آگهی رایگان ، تبلیغات رایگان ، درج آگهی رایگان و غیره باید رعایت شود.
10 سؤال اصلی در خصوص نوشتن متن تبلیغاتی و آگهی رایگان که باید بدانید
10 سؤال قبل از نوشتن متن تبلیغاتی
- هدفم چیست؟
تعیین هدف، اولین جملهای است که متخصصان تبلیغاتی توصیه میکنند. شما اول از همه باید بدانید به چه علت قصد تبلیغ محصول و خدمات
خود را دارید و در آخر مشتری قرار است که چه چیزی را به دست بیاورد. بیشتر افراد اهداف زیر را دنبال میکنند:
- اطلاعیه برای فروش کالا
- اطلاعیه در خصوص معرفی محصول یا خدمات جدید
- افزایش ترافیک سایت
- افزایش آگاهی مشتریان در خصوص محصولات و خدمات شما
- افزایش و بهبود تصویر عمومی شما در جامعه
بدون اینکه هدف خود را تعیین کنید، هیچگاه شروع به نوشتن یک متن تبلیغاتی نکنید. شاید در قدم اول نتیجه خیلی خوبی بگیرید؛ اما مطمئن
باشید که این یک قدم واهی است و شما را به جای موفقیت به پرتگاه شکست هول خواهد داد.
- عناصر مهم یک تبلیغات خوب چیست؟
چهار عنصر را باید در نوشتن یک متن تبلیغاتی در نظر بگیرید. این چهار عنصر را به اختصار AIDA مینامند که پایه چهار کلمه توجه، علاقه،
خواستن و اقدام است ، را میتوان به صورت زیر تعریف کرد:
- توجه: اولین و مهمترین گامی است که باعث جلب توجه تبلیغات شما در بین هزاران تبلیغ خواهد شد. توجه به کلمه کلیدی که بیشترین ورودی را برای شما دارد، اول از همه باید در عنوان و متن تبلیغاتی رعایت شود.
- علاقه: یک تبلیغ باید با علاقه کاربران و مشتریان خودش پیش برود و آنها را تشویق به خواندن متن کند.
- خواستن (میل): متن و تبلیغ نوشته شده باید بهگونهای باشد که باعث افزایش میل کاربران به خواندن متن و در نهایت تماس یا کلیک بر روی لینک سایت شود.
- اقدام: متن تبلیغاتی باید بهگونهای نوشته شود که در همان لحظه یا آخر متن کاربران را تشویق به برداشتن تلفن و تماس با شما یا کلیک روی لینک برای خرید کند.
شما در قدم اول باید توجه کاربر را جلب کرده، سپس متن خود را مطابق با سلیقه و میل آنها بنویسید و در آخر آنها را تشویق به اقدام خرید کنید.
- من چه چیزی باید در تبلیغات بگویم؟
10 سؤال اصلی در خصوص نوشتن متن تبلیغاتی و آگهی رایگان که باید بدانید
بهترین آگهی تبلیغاتی، آنهایی هستند که بر روی مزیتهای محصول و خدمات تمرکز میکنند. شما باید در متن آگهی خود به کاربران بگویید
که این محصول چه ویژگیهایی دارد و بعد از خرید چه امکاناتی را میتوانند به دست بیاورند.
به طور کلی بر روی ویژگیهای محصولات و به خصوص مزیتهای آن تأکید کنید. بهترین حالت برای بیان مزیت ها استفاده از حالت فهرستی
است؛ زیرا فهرستها توجه کاربران را بیشتر از متن در این مسئله جلب خواهند کرد.
- چگونه میتوانم توجه را به آگهی خود جلب کنم؟
دو راه اصلی وجود دارد که شما میتوانید توجه کاربران را به متن تبلیغاتی خود جلب کنید:
- استفاده از تصویر مناسب
- نوشتن عنوان جذاب
کاربران اولین چیزی که از متن تبلیغاتی شما میبینند، عنوان و تصویر آگهی است. در قدم اول، باید تمرکز اصلی خود را بر روی نوشتن
یک عنوان تبلیغاتی جذاب بگذارید. بعد عکسی را انتخاب کنید که متناسب با عنوان و خود آگهی باشد. این دو مورد اگر به خوبی رعایت شوند،
میتوان گفت که نرخ کلیک بر روی آگهی شما تا 90% افزایش پیدا خواهد کرد.
اگر هم هیچ ایدهای برای نوشتن یک عنوان ندارید، بهترین راه بررسی متن تبلیغاتی دیگر رقبایتان است، اینکه ببینید آنها چه کلمات و
عبارتهایی را برای توصیف محصول و خدمات خود استفاده کردهاند.
- چگونه کاربر به تبلیغ ما پاسخ دهد؟
یکی از دغدغههای افراد، دریافت پاسخ مناسب و از راه صحیح با استفاده از تبلیغات است. بهترین راه دریافت پاسخ، نوشتن اطلاعات ارتباطاتی
کامل مانند آدرس، شماره تلفن، شماره موبایل و ایمیل است.
- از چه تکنیکهایی در معرفی محصولات استفاده کنیم؟
اولین ویژگی یک متن تبلیغاتی، واقعی بودن مزیتهای آن است. در بیان ویژگیها نباید غلو کنید و آنچه را که هست، دقیقاً بنویسید. این
مهمترین تکنیکی است که باید رعایت کنید. در نوشتن یک متن بهتر است که نکات و تکنیکهای زیر را در نظر بگیرید:
- نکات اصلی و کلیدی محصول و خدمات را بیان کرده و بر آنها تأکید کنید.
- خود را جای کاربر بگذارید و از زبان آنها بنویسید.
- با کاربر به صورت مستقیم صحبت کنید. ضمیر «شما» به کاربر این حس را میدهد که کسی واقعاً با او در حال صحبت کردن است.
- از کلمات خیلی ساده و با معانی واضح استفاده کنید.
- در طول متن بارها بر مزیتهای اصلی تأکید کنید و آن را با موقعیتهای مختلف بیان کنید.
- غلو و زیاده روی در نوشتن نکنید. خلاصه بنویسید.
- چند بار قبل از انتشار، متن را با صدای بلند برای خودتان بخوانید.
- آیا باید یک شخص حرفهای را برای نوشتن استخدام کنم؟
بله نوشتن متن تبلیغاتی، یک فعالیت کاملاً حرفهای است که فقط متخصص و تولیدکننده محتوا باتجربه و کار بلد میتواند از عهده آن به
خوبی بربیاید. افراد زیادی هستند که باقیمتهای ارزانتری، این خدمات را برای شما انجام میدهند؛ اما باید این نکته را در نظر بگیرید، اگر شما
واقعاً قصد افزایش فروش محصولات و خدمات خود را دارید و اینکه تبلیغ و محصول شما بین رقبایتان ممتاز باشد، بهترین راه استخدام یا همکاری
با افرادی است که در این حوزه فعالیت میکنند.
البته خود شما هم میتوانید این کار را انجام دهید؛ اما از آنجا که تجربه ندارید، باید چند متن را بنویسید و منتظر بازخوردهای آن باشید و این
مسئله نه تنها وقت گیر است، بلکه ممکن خواهد بود به دلیل رعایت نکردن اصول نگارشی، ارزش کار شما را پایین بیاورد.
- کدام نوع عکس و محتوا بیشتر از همه جذابتر است؟
عکس و عنوان تبلیغ باید ویژگی مخصوص به خود را داشته باشد. عکسها باید متناسب با تبلیغ باشند. توصیه میشود که عکس خود محصول
یا خدمات معرفیشده استفاده کنید. اگر هیچ عکسی مناسبی نداشتید، بهتر است که لوگوی شرکت خود را به کار ببرید.
برای نوشتن عنوان، بهتر است که آن را به صورت سؤالی بنویسید؛ یعنی کاربر را به یک چالش بکشانید تا جذب متن و محصول شما شود. به
کار بردن عبارتهایی مانند چرا، چگونه و چه چیزی بیشترین نرخ کلیک را داشتهاند. همچنین، عنوان شما باید با عکس و خود متن متناسب باشد.
عکس و عنوان اولین مواردی هستند که کاربر به آنها در تبلیغات توجه میکند.
- چه نکات امنیتی را در تبلیغات رعایت کنید؟
به غیر از موارد فنی، اصول و نکات امنیتی هم وجود دارد که شما باید در متن خود رعایت کنید و حتی در بعضی موارد، آنها را بیان کنید. البته
استفاده از آنها به نوع متن تبلیغاتی شما بستگی دارد. این نکات شامل:
- توضیحاتی که مینویسید باید متناسب با ویژگیهای اصلی خود محصول باشد. غلو کردن یا دروغ گفتن یک ویژگی میتواند اعتبار کار شما خدشهدار و حتی شما را روانه دادگاه کند.
- چه نوع نکاتی امنیتی برای استفاده از این محصول به کار گرفته شود.
- چه افرادی مجاز به استفاده از این محصول هستند.
- تأثیر محصول بر محیط زیست و در واقع عوارض استفاده از آن چیست.
- امنیت استفاده از محصول چگونه است.
اینها نکاتی هستند که شما میتوانید در ویژگیهای محصول بیان کنید.
- آیا باید همه تبلیغات من یکسان باشند؟
هر شرکتی برای هر متن تبلیغاتی خود باید تعدادی اصول و قواعدی داشته باشد. این در واقع همان چیزی است که منجر به آگاهی برند میشود؛
یعنی هر کاربری با دیدن نوع متن تبلیغ سریعاً برند شما را در ذهنش تداعی میکند؛ اما بهتر است که در هر متن خلاقیتها و تفاوتهایی داشته
باشید. یک متن تبلیغاتی فقط برای چند بار اول جذاب است و در سریهای بعدی جذابیت خود را از دست میدهد. برای همین سعی کنید تا در
نوع نوشتن و به کار بردن المانها تفاوتهایی را نیز به وجود بیاورید تا تبلیغ شما دچار یکنواختی نشود؛ البته نباید از اصول و قواعد خود نیز فاصله
بگیرید.
منبع : bgheimat
موضوعات مرتبط:
برچسبها: